mandag den 27. februar 2012

Hækle, hækle, hækle.....

Under min barsel fandt jeg på at jeg skulle lære at hækle - startede med at jeg bare MÅTTE eje sådan et tæppe af oldemorfirkanter... I LOVE IT! (på bedste Ole Henriksen vis)  meennn.... det blev kun til 14 firkanter og så gik jeg altså død og kunne se at det nok ikke blev nogen realitet lige der... I stedet kastede jeg mig i kast med baby legetøj i stedet - da dette var et tidbegrænset og mere overskueligt projekt hvor jeg med det samme kunne se glæden fra vores søn - og endnu mere fra veninder med børn....
Så nu hvor vores undervisere smider afleveringer både i hovede og bagdel på os for tiden, så hiver jeg lige et af mine projekter frem og viser, da der ikke er meget tid til det kreative aspekt i min hverdag i denne uge.....





Men elsker at hækle, både efter opskrift, selv opfinde noget og til tider bare starte og se hvor det fører hen af.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar